Font Size

Cpanel

Adózás

aporka

Tisztelt Lakosok!
Felhívjuk figyelmüket, hogy az adózással kapcsolatos ügyeiket a weboldalunkról elérhető Elektronikus Ügyintézés menüpont alatt online is intézhetik. Természetesen papír alapú ügyintézés is lehetséges, melyhez minden nyomtatványunkat frissítettük, mely elérhetők itt. Kérjük sziveskedjenek az új nyomtatványokat használni!

Üdvözlettel:
Együd Bertalan
Jegyző

Felhívás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az
Áporkai Közös Önkormányzati Hivatal
áporkai hivatala

2018. március 10-én (szombaton)
zárva tart.

Megértésüket köszönjük.

Együd Bertalan
jegyző

Meghívó képviselő-testülete ülésére 02.22-re

MEGHÍVÓ

Áporka Községi Önkormányzat Képviselő-testülete
tisztelettel meghív minden érdeklődőt a

2018. február 22-én (csütörtökön) 17.00 órakor

tartandó nyílt ülésére

Helye: Polgármesteri Hivatal tárgyalóterem
Napirend:

 1./ Áporka Község Önkormányzata és az Áporkai Közös Önkormányzati Hivatal 2018. évi költségvetés-tervezetének tárgyalása 
Előterjesztő: Jegyző 

2./ Döntés beruházási hitel felvételéről Előterjesztő: Polgármester, Jegyző

3./ Javaslat az Áporkai Közös Önkormányzati Hivatal áporkai hivatalában igazgatási szünet elrendelésére vonatkozó rendelet elfogadására Előterjesztő: Jegyző

4./ Javaslat Áporka Község Önkormányzat Képviselő-testületének az Önkormányzat nemzeti vagyonáról szóló 13/2012.(IV.27.) önkormányzati rendelete módosítására Előterjesztő: Jegyző

5./ Óvodai kapacitásbővítést célzó beruházás terveinek jóváhagyása Előterjesztő: Polgármester

6./ Javaslat a polgármester 2018. évi szabadságolási tervének elfogadására Előterjesztő: Jegyző

7./ A Református Dunamenti Kistérségi Diakónia (2339 Majosháza, Kossuth u. 71/a.) támogatás iránti kérelmének megtárgyalása Előterjesztő: Polgármester

8./ Majosháza településképi rendelet-tervezetének véleményezése Előterjesztő: Polgármester

 9./ Az Áporka 063/8 hrsz-ú ingatlanon lévő felépítmények ügyében benyújtott beadvány megtárgyalása Előterjesztő: Polgármester

10./ 2017. évi belső ellenőrzésekről szóló beszámoló megtárgyalása, elfogadása Előterjesztő: Jegyző

11./ 2018. évi ellenőrzési program megtárgyalása, elfogadása Előterjesztő: Jegyző

12./ 2018. évi továbbképzési program megtárgyalása, elfogadása Előterjesztő: Jegyző

13./ 2018. évi közbeszerzési terv megtárgyalása, elfogadása Előterjesztő: Jegyző

14./ Döntés az önkormányzatok kilépése a Közép-Duna Vidéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Tárulásból tárgyú javaslatról Előterjesztő: Polgármester

 15./ Egyebek

 Áporka, 2018. február 15.

Tisztelettel;

Mészáros Károly
polgármester

Elektronikus Ügyintézés (ÚJ!)

elugy banner 2

 

Elérhetőségeink:

06-24/409-161 
0-630-627-5623
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.

2338 Áporka Petőfi Sándor u. 32.

 

 


cimer hatter nelkuli 2

 

Ügyfélfogadás:

Hétfő: 8,00 – 16,30-ig

Szerda: 8,00 – 16,30-ig
Péntek: 8,00 – 12,00-ig
Ebédidő: 12,00 – 12,30-ig